|
Dobrý deò, ste neprihlásený, prihláste sa | ![]() |
alebo zaregistrujte sa ako firma , obèan |
|
|
![]() Váš nákupnĂ˝ košĂk neobsahuje Ĺľiadny produkt. |
|
|||||||||||||||
|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
I Základné ustanovenia
Prevádzkovate¾ internetového E-shopu Chovate¾ské potreby https://www.zoomax.sk/
1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ïalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:
ZooMax Alena Jakubková
IĂ: 14326213
DIĂ:1022407078
IĂ DPH:SK1022407078
so sĂdlom: Vranove nad TopÂľou
Firma je zapĂsaná v registeri ObĂš vo Vranove nad TopÂľou 713-2914
Zodpovedná osoba a kontakt: Cyril Jakubko +421 915 914720
email: info@zoomax.sk
telefĂłn: +421 915 851920
(ïalej len „predávajúci“)
Kamenná predajòa:
ZooMax Alena Jakubková
Hronského 1195
Vranov nad TopÂľou 09301
Zodpovedná osoba a kontakt: Cyril Jakubko +421 915 914720
Pracovná doba:
Po-Pi 9:00-12:00 obed 13:00-17:00
So 9:00-12:00
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1 odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebite¾a tel. è.: 051/ 7721 597 fax. è.: 051/ 7721 596 e-mail: pr@soi.sk
2 Tieto obchodnĂ© podmienky upravujĂş vzájomnĂ© práva a povinnosti predávajĂşceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kĂşpnu zmluvu mimo svoju podnikateÂľskĂş èinnosÂť ako spotrebiteÂľ, alebo v rámci svojej podnikateÂľskej èinnosti (ĂŻalej len: „kupujĂşci“) prostrednĂctvom webovĂ©ho rozhrania umiestnenĂ©ho na webovej stránke dostupnĂ©ho na internetovĂ© adrese….. (ĂŻalej je „internetovĂ˝ obchod“).
3 Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddelite¾nou súèasou kúpnej zmluvy. Odchylne dojednanie v kúpnej zmluve má prednos pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
4 Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
II Informácie o tovare a cenách
1 Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastnostà sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevyluèuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
2 Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalĂłgu internetovĂ©ho obchodu je informatĂvneho charakteru a predávajĂşci nie je povinnĂ˝ uzavrieÂť kĂşpnu zmluvu ohÂľadom tohoto tovaru
3 V internetovom obchode sĂş zverejnenĂ© informácie o nákladoch spojenĂ˝ch s balenĂm a dodanĂm tovaru. Informácia o nákladoch spojenĂ˝ch s balenĂm a dodanĂm tovaru uvedenĂ© v internetovom obchode platĂ len v prĂpadoch, keĂŻ je tovar doruèovanĂ˝ v rámci Ăşzemia Slovenskej republiky.
4 PrĂpadnĂ© zÂľavy z kĂşpnej ceny tovaru nie je moĹľnĂ© navzájom kombinovaÂť, ak sa nedohodne predávajĂşci s kupujĂşcim inak.
III Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
1 Náklady vzniknutĂ© kupujĂşcemu pri pouĹľitĂ komunikaènĂ˝ch prostriedkov na diaÂľku v sĂşvislosti s uzavretĂm kĂşpnej zmluvy (náklady na internetovĂ© pripojenie, náklady na telefĂłnne hovory), hradĂ kupujĂşci sám. Tieto náklady sa nelĂšia od základnej sadzby.
2 Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
-prostrednĂctvom svojho zákaznĂckeho úètu, ak vykonal predchádzajĂşcu registráciu v internetovom obchode,
-vyplnenĂm objednávkovĂ©ho formulára bez registrácie.
3 Pri zadávanà objednávky si kupujúci vyberie tovar, poèet kusov tovaru, spôsob platby a doruèenia.
4 Pred odoslanĂm objednávky je kupujĂşcemu umoĹľnenĂ© kontrolovaÂť a meniÂť Ăşdaje, ktorĂ© do objednávky vloĹľil. Objednávku odošle kupujĂşci predávajĂşcemu kliknutĂm na tlaèidlo OdoslaÂť objednávku. Ăšdaje uvedenĂ© v objednávke sĂş predávajĂşcim povaĹľovanĂ© za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkĂ˝ch povinnĂ˝ch Ăşdajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujĂşceho o tom, Ĺľe sa zoznámil s tĂ˝mito obchodnĂ˝mi podmienkami.
5 Bezodkladne po obdrĹľanĂ objednávky zašle predávajĂşci kupujĂşcemu potvrdenie o obdrĹľanĂ objednávky na emailovĂş adresu, ktorĂş kupujĂşci pri objednanĂ zadal. Toto potvrdenie je automatickĂ© a nepovaĹľuje sa za uzavretie zmluvy. PrĂlohou potvrdenia sĂş aktuálne obchodnĂ© podmienky predávajĂşceho. KĂşpna zmluva je uzavretá aĹľ po prijatĂ objednávky predávajĂşcim.
OznámenĂ o prijatĂ objednávky je doruèenĂ© na emailovĂş adresu kupujĂşceho. / Bezodkladne po obdrĹľanĂ objednávky zašle predávajĂşci kupujĂşcemu potvrdenie o obdrĹľanĂ objednávky na emailovĂş adresu, ktorĂş kupujĂşci pri objednanĂ zadal. Toto potvrdenie sa povaĹľuje za uzavretie zmluvy. PrĂlohou potvrdenia sĂş aktuálne obchodnĂ© podmienky predávajĂşceho. KĂşpna zmluva je uzavretá potvrdenĂm objednávky predávajĂşcim na emailovĂş adresu kupujĂşceho.
6 V prĂpade, Ĺľe niektorĂş z poĹľiadaviek uvedenĂ˝ch v objednávke nemĂ´Ĺľe predávajĂşci splniÂť, zašle kupujĂşcemu na jeho emailovĂş adresu pozmenenĂş ponuku. Pozmenená ponuka sa povaĹľuje za novĂ˝ návrh kĂşpnej zmluvy a kĂşpna zmluva je v takom prĂpade uzavretá potvrdenĂm kupujĂşceho o prijatĂ tejto ponuky predávajĂşcemu na jeho emailovĂş adresu uvedenĂş v tĂ˝chto obchodnĂ˝ch podmienkach.
7 Všetky objednávky prijatĂ© predávajĂşcim sĂş záväznĂ©. KupujĂşci mĂ´Ĺľe zrušiÂť objednávku, pokĂ˝m nie je kupujĂşcemu doruèenĂ© oznámenie o prijatĂ objednávky predávajĂşcim. KupujĂşci mĂ´Ĺľe zrušiÂť objednávku telefonicky na telefĂłnnom èĂsle predávajĂşceho alebo elektronickou správou na email predávajĂşceho, obe uvedenĂ© v tĂ˝chto obchodnĂ˝ch podmienkach.
8 V prĂpade, Ĺľe došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajĂşceho pri uvedenĂ ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajĂşci povinnĂ˝ dodaÂť kupujĂşcemu tovar za tĂşto celkom zjavne chybnĂş cenu ani v prĂpade, Ĺľe kupujĂşcemu bolo zaslanĂ© automatickĂ© potvrdenie o obdrĹľanĂ objednávky podÂľa tĂ˝chto obchodnĂ˝ch podmienok. PredávajĂşci informuje kupujĂşceho o chybe bez zbytoènĂ©ho odkladu a zašle kupujĂşcemu na jeho emailovĂş adresu pozmenenĂş ponuku. Pozmenená ponuka sa povaĹľuje za novĂ˝ návrh kĂşpnej zmluvy a kĂşpna zmluva je v takom prĂpade uzavretá potvrdenĂm o prijatĂ kupujĂşcim na emailovĂş adresu predávajĂşceho.
IV ZákaznĂcky úèet
1 Na základe registrácie kupujĂşceho vykonanej v internetovom obchode mĂ´Ĺľe kupujĂşci pristupovaÂť do svojho zákaznĂckeho úètu. Zo svojho zákaznĂckeho úètu mĂ´Ĺľe kupujĂşci vykonávaÂť objednávanie tovaru. KupujĂşci mĂ´Ĺľe objednávaÂť tovar tieĹľ bez registrácie.
2 Pri registrácii do zákaznĂckeho úètu a pri objednávanĂ tovaru je kupujĂşci povinnĂ˝ uvádzaÂť správne a pravdivo všetky Ăşdaje. Ăšdaje uvedenĂ© v uĹľĂvateÂľskom úète je kupujĂşci pri akejkoÂľvek ich zmene povinnĂ˝ aktualizovaÂť. Ăšdaje uvedenĂ© kupujĂşcim v zákaznĂckom úète a pri objednávanĂ tovaru sĂş predávajĂşcim povaĹľovanĂ© za správne.
3 PrĂstup k zákaznĂckemu úètu je zabezpeèenĂ˝ uĹľĂvateÂľskĂ˝m menom a heslom. KupujĂşci je povinnĂ˝ zachovávaÂť mlèanlivosÂť ohÂľadom informáciĂ nevyhnutnĂ˝ch k prĂstupu do jeho zákaznĂckeho úètu. PredávajĂşci nenesie zodpovednosÂť za prĂpadnĂ© zneuĹľitie zákaznĂckeho úètu tretĂmi osobami.
4 KupujĂşci nie je oprávnenĂ˝ umoĹľniÂť vyuĹľĂvanie zákaznĂckeho úètu tretĂm osobám.
5 PredávajĂşci mĂ´Ĺľe zrušiÂť uĹľĂvateÂľskĂ˝ úèet, a to najmä v prĂpade, keĂŻ kupujĂşci svoj uĹľĂvateÂľskĂ˝ úèet dlhšie nevyuĹľĂva, èi v prĂpade, kedy kupujĂşci porušà svoje povinnosti z kĂşpnej zmluvy a tĂ˝chto obchodnĂ˝ch podmienok.
6 KupujĂşci berie na vedomie, Ĺľe uĹľĂvateÂľskĂ˝ úèet nemusĂ byÂť dostupnĂ˝ nepretrĹľite, a to najmä s ohÂľadom na nutnĂş ĂşdrĹľbu hardvĂ©rovĂ©ho a softwarovĂ©ho vybavenia predávajĂşceho, popr. nutnĂş ĂşdrĹľbu hardvĂ©rovĂ©ho a softwarovĂ©ho vybavenia tretĂch osĂ´b.
V Platobné podmienky a dodanie tovaru
1 Cenu tovaru a prĂpadnĂ© náklady spojenĂ© s dodanĂm tovaru podÂľa kĂşpnej zmluvy mĂ´Ĺľe kupujĂşci zaplatiÂť nasledujĂşcimi spĂ´sobmi:
-bezhotovostne prevodom na bankovĂ˝ úèet predávajĂşceho èĂslo úètu: 2620019457/1100, vedenĂ˝ Tatra Banka a.s. (ĂŻalej len "úèet predávajĂşceho");
-bezhotovostne platobnou kartou
-bezhotovostne prevodom na úèet predávajĂşceho prostrednĂctvom platobnej brány….,
-dobierkou v hotovosti pri prevzatĂ tovaru,
-v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na prevádzke,
-v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na výdajni zásielok.
2 Spoloène s kĂşpnou cenou je kupujĂşci povinnĂ˝ zaplatiÂť predávajĂşcemu náklady spojenĂ© s dodanĂm tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je ĂŻalej uvedenĂ© vĂ˝slovne inak, rozumie sa ĂŻalej kĂşpnou cenou aj náklad spojenĂ˝ s dodanĂm tovaru.
3 V prĂpade platby v hotovosti je kĂşpna cena splatná pri prevzatĂ tovaru. V prĂpade bezhotovostnej platby je kĂşpna cena splatná do 7 dnĂ od uzavretia kĂşpnej zmluvy.
4 V prĂpade platby prostrednĂctvom platobnou brány postupuje kupujĂşci podÂľa pokynov prĂslušnĂ©ho poskytovateÂľa elektronickĂ˝ch platieb.
5 V prĂpade bezhotovostnej platby je záväzok kupujĂşceho zaplatiÂť kĂşpnu cenu splnenĂ˝ okamihom pripĂsania prĂslušnej sumy na bankovĂ˝ úèet predávajĂşceho.
6 PredávajĂşci nepoĹľaduje od kupujĂşceho vopred Ĺľiadnu zálohu èi inĂş obdobnĂş platbu. Ăšhrada kĂşpnej ceny pred odoslanĂm tovaru nie je zálohou.
7 PodÂľa zákona o evidencii trĹľieb je predávajĂşci povinnĂ˝ vystaviÂť kupujĂşcemu pokladniènĂ˝ doklad. Zároveò je povinnĂ˝ zaevidovaÂť prijatĂş trĹľbu u správcu dane online, v prĂpade technickĂ©ho vĂ˝padku potom najneskĂ´r do 48 hodĂn.
8 Tovar je kupujĂşcemu dodanĂ˝:
-na adresu urèenú kupujúcim v objednávke
-prostrednĂctvom vĂ˝dajne zásielok na adresu vĂ˝dajne, ktorĂş kupujĂşci urèil,
-osobným odberom v prevádzkarni predávajúceho.
9 Vo¾ba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania tovaru.
10 Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spĂ´sobe odoslania a prevzatia tovaru sĂş uvedenĂ© v objednávke kupujĂşceho a v potvrdenĂ objednávky predávajĂşcim. V prĂpade, Ĺľe je spĂ´sob dopravy dohodnutĂ˝ na základe zvláštneho poĹľiadavku kupujĂşceho, znáša kupujĂşci riziko a prĂpadnĂ© dodatoènĂ© náklady spojenĂ© s tĂ˝mto spĂ´sobom dopravy.
11 Ak je predávajĂşci podÂľa kĂşpnej zmluvy povinnĂ˝ dodaÂť tovar na miesto urèenĂ© kupujĂşcim v objednávke, je kupujĂşci povinnĂ˝ prevziaÂť tovar pri dodanĂ. V prĂpade, Ĺľe je z dĂ´vodov na strane kupujĂşceho nutnĂ© tovar doruèovaÂť opakovane alebo inĂ˝m spĂ´sobom, neĹľ bolo uvedenĂ© v objednávke, je kupujĂşci povinnĂ˝ zaplatiÂť náklady spojenĂ© s opakovanĂ˝m doruèovanĂm tovaru, resp. náklady spojenĂ© s inĂ˝m spĂ´sobom doruèenia.
12 Pri prevzatĂ tovaru od prepravcu je kupujĂşci povinnĂ˝ skontrolovaÂť neporušenosÂť obalov tovaru a v prĂpade akĂ˝chkoÂľvek vád toto bezodkladne oznámiÂť prepravcovi. V prĂpade zistenia porušenia obalu nasvedèujĂşceho neoprávnenĂ©mu vniknutiu do zásielky nemusĂ kupujĂşci zásielku od prepravcu prevziaÂť.
13 Predávajúci vystavà kupujúcemu daòový doklad – faktúru. Daòový doklad je odoslaný na emailovú adresu kupujúceho./Daòový doklad je priložený k dodávanému tovaru.
14 KupujĂşci nadobĂşda vlastnĂcke právo ku tovaru zaplatenĂm celej kĂşpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskĂ´r však prevzatĂm tovaru. ZodpovednosÂť za náhodnĂş stratu, poškodenie èi znièenie tovaru prechádza na kupujĂşceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujĂşci povinnosÂť tovar prevziaÂť, ale v rozpore s kĂşpnou zmluvou tak neurobil.
VI Odstúpenie od kúpnej zmluvy - (zásielkový obchod)
1 Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikate¾skú èinnos ako spotrebite¾, má právo od kúpnej zmluvy odstúpi aj bez uvedenia dôvodu.
2 Lehota pre odstĂşpenie od zmluvy predstavuje 14 dnĂ
-odo dòa prevzatia tovaru,
-odo dòa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoÂľko druhov tovaru alebo dodanie niekoÂľkĂ˝ch èastĂ
-odo dòa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
3 Kupujúci nemôže okrem iného odstúpi od kúpnej zmluvy:
-o poskytovanĂ sluĹľieb, ak boli splnenĂ© s jeho predchádzajĂşcim vĂ˝slovnĂ˝m sĂşhlasom pred uplynutĂm lehoty pre odstĂşpenie od zmluvy a predávajĂşci pred uzavretĂm zmluvy oznámil kupujĂşcemu, Ĺľe v takom prĂpade nemá právo na odstĂşpenie od zmluvy a ak došlo k ĂşplnĂ©mu poskytnutiu sluĹľby.
-o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisà na výkyvoch finanèného trhu nezávisle na vôli predávajúceho a ku ktorému môže dôjs v priebehu lehoty pre odstúpenie od zmluvy.
-o dodávke tovaru, ktorý bol upravený pod¾a priania kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru urèeného osobitne pre jedného kupujúceho.
-o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vráti z dôvodov ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodanà porušený.
-o dodávke zvukovĂ˝ch záznamov, obrazovĂ˝ch záznamov, zvukovo obrazovĂ˝ch záznamov, knĂh alebo poèĂtaèovĂ©ho softvĂ©ru, ak sĂş predávanĂ© v ochrannom obale a kupujĂşci tento obal rozbalil.
-o dodávke elektronickĂ©ho obsahu inak ako na hmotnom nosièi, ak sa jeho poskytovanie zaèalo s vĂ˝slovnĂ˝m sĂşhlasom kupujĂşceho a kupujĂşci vyhlásil , Ĺľe bol riadne pouèenĂ˝ o tom, Ĺľe vyjadrenĂm tohoto sĂşhlasu stráca právo na odstĂşpenie od zmluvy.
-v ĂŻalšĂch prĂpadoch uvedenĂ˝ch v § 7 ods. 6 zákona è. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteÂľa pri predaji tovaru alebo poskytovanĂ sluĹľieb na základe zmluvy uzavretej na diaÂľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkovĂ˝ch priestorov predávajĂşceho v znenĂ neskoršĂch predpisov.
4 Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musà kupujúci odosla prehlásenie o odstúpenà v lehote pre odstúpenie od zmluvy.
5 KupujĂşci, ktorĂ˝ odstĂşpil od zmluvy, je povinnĂ˝ vrátiÂť predávajĂşcemu tovar do 14 dnĂ od odstĂşpenia od zmluvy. KupujĂşci znáša náklady spojenĂ© s vrátenĂm tovaru predávajĂşcemu, a to i v tom prĂpade, ak tovar nemĂ´Ĺľe byÂť vrátenĂ˝ pre svoju povahu obvyklou poštovnou cestou.
6 OdstĂşpenie od kĂşpnej zmluvy zo strany kupujĂşceho v prĂpade neosobnĂ©ho spĂ´sobu doruèenia tovaru: (nevzÂťahuje sa na osobnĂ© prevzatie tovaru v mieste predávajĂşceho).
V sĂşlade so zákonom máte ako zákaznĂk právo odstĂşpiÂť od zmluvy do 14 dnĂ od prevzatia tovaru, ak sĂş splnenĂ© podmienky uvedenĂ© nižšie. Ak sa rozhodnete pre odstĂşpenie v tejto lehote, prosĂme Vás o dodrĹľanie nižšie uvedenĂ˝ch podmienok:
Formulár pre odstúpenie od zmluvy
Ak ste už tovar obdržali a prevzali, zašlite ho spä na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt a to za nasledujúcich podmienok:
-tovar musà by v pôvodnom nepoškodenom obale
-tovar musà by spôsobilý na ïalšà predaj
-tovar musĂ byÂť nepoškodenĂ˝ , v prĂpade podozrenia na nefunkènosÂť vĂ˝robku si predajca vyhradzuje právo na preverenie funkènosti v odbornom servise.
-tovar musĂ byÂť kompletnĂ˝ (vrátane prĂslušenstva, záruènĂ©ho listu, návodu atd.)
-zašlite spolu s dokladom o kúpe
Tovar, prosĂme, posielajte doporuèene a poistenĂ˝, nakoÂľko neruèĂme za jeho prĂpadnĂş stratu, alebo poškodenie na ceste k nám (doporuèene neznamená na dobierku - na dobierku zaslanĂ˝ tovar nepreberáme!).
Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
Tovar zasielajte na adresu:
Zoomax
Hronského 1195
09301 Vranov nad TopÂľou
Pri splnenà všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš úèet a to najneskôr do 14 pracovných dnà po odstúpenà od zmluvy.
V prĂpade nesplnenia niektorej z vyššie uvedenĂ˝ch podmienok nebudeme ĹľiaÂľ mĂ´cÂť akceptovaÂť odstĂşpenie od spotrebiteÂľskej zmluvy a tovar bude vrátenĂ˝ na náklady odosielajĂşceho naspä.
7.Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vráti prijaté peòažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
8.Tovar musĂ vrátiÂť kupujĂşci predávajĂşcemu nepoškodenĂ˝, neopotrebovanĂ˝ a nezneèistenĂ˝ a ak je to moĹľnĂ©, v pĂ´vodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajĂşci oprávnenĂ˝ jednostranne zapoèĂtaÂť proti nároku kupujĂşceho na vrátenie kĂşpnej ceny.
9.PredávajĂşci je oprávnenĂ˝ odstĂşpiÂť od kĂşpnej zmluvy z dĂ´vodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keĂŻ vĂ˝robca, dovozca alebo dodávateÂľ tovaru prerušil vĂ˝robu alebo dovoz tovaru. PredávajĂşci bezodkladne informuje kupujĂşceho prostrednĂctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dnĂ od oznámenĂ o odstĂşpenie od kĂşpnej zmluvy všetky peòaĹľnĂ© prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktorĂ© od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakĂ˝m spĂ´sobom, poprĂpade spĂ´sobom urèenĂ˝m kupujĂşcim.
VII Práva zo zodpovednosti za vady
1 Úvodné ustanovenie zodpovednosti za vady
-zaväzujeme sa, že Vám Tovar dodáme v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.
-zodpovedáme za vady, ktorĂ© má Tovar pri jeho prevzatĂ. Pri pouĹľitom Tovare nezodpovedáme za vady vzniknutĂ© ich pouĹľitĂm alebo opotrebenĂm. Pri Tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktorĂ© bola dojednaná nižšia cena.
-všeobecná záruèná doba je 24 mesiacov. Záruèná doba zaèĂna plynú od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany..
-vaše práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktorĂ© platĂ záruèná doba, zaniknĂş, ak ich neuplatnĂte v záruènej dobe. Avšak práva zo zodpovednosti za vady pri Tovare, ktorĂ˝ sa rĂ˝chlo kazĂ, musĂte uplatniÂť najneskĂ´r v deò nasledujĂşci po kĂşpe, inak Vaše práva zaniknĂş.
2 Zaruèujeme, že v dobe prechodu nebezpeèenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru bez vád, najmä, že:
a) má vlastnosti, ktorĂ© sme si s Vami dohodli, a pokiaÂľ neboli vĂ˝slovne dohodnutĂ©, potom takĂ©, ktorĂ© sme pri popise Tovaru uviedli, prĂpadne takĂ©, ktorĂ© moĹľno vzhÂľadom na povahu Tovaru oèakávaÂť;
b) je vhodný na úèely, ktoré sme uviedli alebo na úèely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;
c) zodpovedá akosti alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie stanovené pod¾a vzorky;
d) je v zodpovedajĂşcom mnoĹľstve a hmotnosti;
e) spåòa požiadavky na neho kladené osobitnými právnymi predpismi;
f) nie je zaÂťaĹľenĂ© právami tretĂch strán.
3 Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie)
-Ak je Vám Tovar doruèenĂ˝ v porušenom alebo poškodenom obale alebo je zásielka zjavne prĂliš Âľahká, Ĺľiadame Vás, aby ste takĂ˝to Tovar od dopravnej spoloènosti nepreberali a aby ste nám tĂşto skutoènosÂť bezodkladne oznámili na telefĂłnnom èĂsle: 0950 346 160 alebo e-mailom na info@zoomax.sk
-v prĂpade zistenia zjavnĂ˝ch vád (napr. mechanickĂ©ho poškodenia) ste povinnĂ˝ bez zbytoènĂ©ho odkladu uplatniÂť reklamáciu spĂ´sobom podÂľa bodu nižšie. Na neskoršie uplatnenĂş reklamáciu z dĂ´vodu zjavnĂ˝ch vád na Tovare, vrátane vady spoèĂvajĂşcej v neĂşplnosti Tovaru, nebudeme prihliadaÂť.
-právo zo zodpovednosti za iné vady (skryté vady), ste povinný uplatni spôsobom pod¾a bodu
nižšie bez zbytoèného odkladu po tom, èo ste vadu na Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záruènej doby.
-záruka sa vzÂťahuje len na vĂ˝robnĂ© vady Tovaru. Právo zo zodpovednosti za vady nemĂ´Ĺľete uplatniÂť najmä na vady spĂ´sobenĂ© opotrebenĂm, mechanickĂ˝m poškodenĂm, pouĹľĂvanĂm Tovaru v nevhodnĂ˝ch podmienkach a pod.
-nie ste oprávnenĂ˝ uplatniÂť si právo zo zodpovednosti za vadu v prĂpade, ak ste o vade vedeli pred prevzatĂm Tovaru, resp. sme Vás na òu upozornili alebo Vám z toho dĂ´vodu bola poskytnutá primeraná zÂľava z Ceny Tovaru.
4.Kupujúci má právo odstúpi od zmluvy
-ak má tovar vadu, ktorĂş nemoĹľno odstrániÂť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne uĹľĂvaÂť ako vec bez vady,
-ak nemĂ´Ĺľe tovar riadne uĹľĂvaÂť pre opakovanĂ˝ vĂ˝skyt vady alebo vád po oprave,
-ak nemĂ´Ĺľe riadne tovar uĹľĂvaÂť pre väèšà poèet vád tovaru.
5 PredávajĂşci je povinnĂ˝ prijaÂť reklamáciu v ktorejkoÂľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie moĹľnĂ©, prĂpadne i v sĂdle alebo mieste podnikania. SpotrebiteÂľ mĂ´Ĺľe reklamáciu uplatniÂť aj u osoby urèenej predávajĂşcim. Ak reklamáciu spotrebiteÂľa vybavuje osoba urèená predávajĂşcim, táto mĂ´Ĺľe reklamáciu vybaviÂť iba odovzdanĂm opravenĂ©ho tovaru, inak reklamáciu postĂşpi na vybavenie predávajĂşcemu. PredávajĂşci je povinnĂ˝ kupujĂşcemu vydaÂť pĂsomnĂ© potvrdenie o tom, kedy kupujĂşci právo uplatnil, èo je obsahom reklamácie a akĂ˝ spĂ´sob vybavenia reklamácie kupujĂşci poĹľaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spĂ´sobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonanĂ opravy a dobe jej trvania, prĂpadne pĂsomnĂ© odĂ´vodnenie zamietnutia reklamácie.
6 Ak spotrebiteÂľ uplatnĂ reklamáciu, predávajĂşci alebo nĂm poverenĂ˝ zamestnanec alebo urèená osoba je povinnĂ˝ pouèiÂť spotrebiteÂľa o jeho právach vyplĂ˝vajĂşcich z vadnĂ©ho plnenia. Na základe rozhodnutia spotrebiteÂľa, ktorĂ© z práv vyplĂ˝vajĂşcich mu z vadnĂ©ho plnenia si uplatòuje, je PredávajĂşci alebo nĂm poverenĂ˝ pracovnĂk alebo urèená osoba povinnĂ˝ urèiÂť spĂ´sob vybavenia reklamácie ihneĂŻ, v zloĹľitĂ˝ch prĂpadoch najneskĂ´r do troch pracovnĂ˝ch dnĂ odo dòa uplatnenia reklamách, v odĂ´vodnenĂ˝ch prĂpadoch, najmä ak sa vyĹľaduje zloĹľitĂ© technickĂ© zhodnotenie stavu tovaru, najneskĂ´r do 30 dnĂ odo dòa uplatnenia reklamácie. Po urèenĂ spĂ´sobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane odstránenia vady musĂ vybaviÂť ihneĂŻ, prièom v odĂ´vodnenĂ˝ch prĂpadoch moĹľno reklamáciu vybaviÂť aj neskĂ´r. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvaÂť dlhšie ako 30 dnĂ odo dòa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa povaĹľuje za podstatnĂ© porušenie zmluvy a kupujĂşci má právo od kĂşpnej zmluvy odstĂşpiÂť alebo má právo na vĂ˝menu tovaru za novĂ˝ tovar. Za okamih uplatnenia reklamácie sa povaĹľuje moment, kedy dĂ´jde prejav vĂ´le kupujĂşceho (uplatnenie práva z vadnĂ©ho plnenia) predávajĂşcemu.
7 PredávajĂşci pĂsomne informuje kupujĂşceho o vĂ˝sledku reklamácie, a to najneskĂ´r do 30 dnĂ odo dòa uplatnenia reklamácie.
8 Právo z vadnĂ©ho plnenia kupujĂşcemu nepatrĂ, ak kupujĂşci pred prevzatĂm veci vedel, Ĺľe vec má vadu, alebo ak kupujĂşci vadu sám spĂ´sobil.
9 V prĂpade oprávnenej reklamácie má kupujĂşci právo na náhradu úèelne vynaloĹľenĂ˝ch nákladov vzniknutĂ˝ch v sĂşvislosti s uplatnenĂm reklamácie. Toto právo mĂ´Ĺľe kupujĂşci u predávajĂşceho uplatniÂť v lehote do jednĂ©ho mesiaca po uplynutĂ záruènej doby.
10 VoÂľbu spĂ´sobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero moĹľnostĂ, má kupujĂşci.
11 Práva a povinnosti zmluvnĂ˝ch strán ohÂľadom práv z vadnĂ©ho plnenia sa riadia § 499 aĹľ 510, § 596 aĹľ 600 a § 619 aĹľ 627 zákona è. 40/1964 Zb. Obèianskeho zákonnĂka v znenĂ neskoršĂch predpisov a zákonom è. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteÂľa v znenĂ neskoršĂch predpisov.
12 Ïalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosou predávajúceho za vady upravuje reklamaèný poriadok predávajúceho.
VIII AlternatĂvne riešenie sporu so spotrebiteÂľmi
1 Máte právo obrátiÂť sa na Nás so ĹľiadosÂťou o nápravu, a to prostrednĂctvom e-mailu zaslanĂ©ho na: info@zoomax.sk , ak nie ste spokojnĂ so spĂ´sobom, ktorĂ˝m sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, Ĺľe sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu ĹľiadosÂť zamietavo alebo na òu neodpovieme do 30 dnĂ od jej odoslania, máte právo podaÂť návrh na zaèatie alternatĂvneho riešenia sporu subjektu alternatĂvneho riešenia sporov (ĂŻalej len „Subjekt“) podÂľa zákona è. 391/2015 Z. z. o alternatĂvnom riešenĂ spotrebiteÂľskĂ˝ch sporov a o zmene a doplnenĂ niektorĂ˝ch zákonov, v znenĂ neskoršĂch predpisov (ĂŻalej len „Zákon o alternatĂvnom riešenĂ sporov“).
2 Subjektami sĂş orgány a oprávnenĂ© právnickĂ© osoby podÂľa § 3 Zákona o alternatĂvnom riešenĂ sporov a ich zoznam je zverejnenĂ˝ na stránke Ministerstva hospodárstva SR.
-Návrh mĂ´Ĺľete podaÂť spĂ´sobom urèenĂ˝m podÂľa § 12 Zákona o alternatĂvnom riešenĂ sporov.
-ĂŹalej máte právo zaèaÂť mimosĂşdne riešenie sporov online prostrednĂctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
IX Doruèovanie
1 ZmluvnĂ© strany si mĂ´Ĺľu všetku pĂsomnĂş korešpondenciu vzájomne doruèovaÂť prostrednĂctvom elektronickej pošty.
2 KupujĂşci doruèuje predávajĂşcemu korešpondenciu na emailovĂş adresu uvedenĂş v tĂ˝chto obchodnĂ˝ch podmienkach. PredávajĂşci doruèuje kupujĂşcemu korešpondenciu na emailovĂş adresu uvedenĂş v jeho zákaznĂckom úète alebo v objednávke.
X Ochrana osobných údajov.
V sĂşlade so zákonom è. 18/2018 Z. z. o ochrane osobnĂ˝ch Ăşdajov v znenĂ neskoršĂch predpisov s úèinnosÂťou od 25.5.2018 (ĂŻalej ako novĂ˝ zákon).
Súèasou týchto Zásad ochrany osobných údajov sú aj Cookie pravidlá.
Dotknutou osobou sa v tomto prĂpade rozumie:
a) fyzická osoba, ktorá vykonala registráciu prostrednĂctvom registraènĂ©ho formulára,
b) fyzická osoba, ktorá sa prihlásila do internetového obchodu,
c) fyzická osoba, ktorá vykonala nákup,
d) fyzická osoba, ktorá sa prihlásila na odber marketingových informácii.
Vo všetkĂ˝ch vyššie uvedenĂ˝ch prĂpadoch sa vyĹľaduje, aby dotknutá osoba v zmysle §15, odsek (1) novĂ©ho zákona vykonanĂm registrácie, prihlásenĂm, nákupom alebo prihlásenĂm sa na odber marketingovĂ˝ch informácii bola fyzická osoba, ktorá dovà šila 16 rokov veku. Ak má dotknutá osoba menej, ako 16 rokov, takĂ©to spracĂşvanie osobnĂ˝ch Ăşdajov je zákonnĂ© iba za podmienky a v rozsahu, v akom takĂ˝to sĂşhlas poskytol alebo schválil jej zákonnĂ˝ zástupca.
Prevádzkovate¾om v zmysle nového zákona §5, odsek (o) sa rozumie:
ChovateÂľskĂ© potreby ZooMax, zapĂsaná v Ĺľivnostenskom / obchodnom registri ObĂš vo Vranove nad TopÂľou 713-2914
Hronského 1195
093 01 Vranov nad TopÂľou
Slovenská republika
IĂO: 14326213
Tel.: +42157 4421539
E-mail: info@zoomax.sk
(ïalej ako prevádzkovate¾)
OsobnĂ˝mi Ăşdajmi v zmysle novĂ©ho zákona è. 18/2018 Z.z. o ochrane osobnĂ˝ch Ăşdajov v znenĂ neskoršĂch predpisov a o zmene a doplnenĂ niektorĂ˝ch zákonov sĂş osobnĂ˝mi Ăşdajmi Ăşdaje, ktorĂ© priamo alebo nepriamo identifikujĂş fyzickĂş osobu, hlavne na základe všeobecne pouĹľiteÂľnĂ©ho identifikátora, inĂ©ho identifikátora alebo online identifikátora.
Ak požiada kupujúci o informáciu o spracovanà svojich osobných údajov, je mu predávajúci povinný túto informáciu odovzda. Predávajúci má právo za poskytnutie informácie pod¾a predchádzajúcej vety požadova primeranú úhradu neprevyšujúcu náklady nevyhnutné na poskytnutie informácie.
Kupujúci má právo kedyko¾vek bezplatne požiada predávajúceho, aby jeho osobné údaje vymazal z databázy.
XI Závereèné ustanovenia
1 Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebite¾a vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
2 PredávajĂşci nie je vo vzÂťahu ku kupujĂşcemu viazanĂ˝ Ĺľiadnymi kĂłdexmi správania v zmysle ustanovenĂ zákona è. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteÂľa v znenĂ neskoršĂch predpisov.
3 Všetky práva k webovĂ˝m stránkam predávajĂşceho, najmä autorskĂ© práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochrannĂ˝ch známok, loga a ĂŻalšieho obsahu a prvkov, prináležà predávajĂşcemu. Je zakázanĂ© kopĂrovaÂť, upravovaÂť alebo inak pouĹľĂvaÂť webovĂ© stránky alebo ich èasÂť bez sĂşhlasu predávajĂşceho.
4 PredávajĂşci nenesie zodpovednosÂť za chyby vzniknutĂ© v dĂ´sledku zásahu tretĂch osĂ´b do internetovĂ©ho obchodu alebo v dĂ´sledku jeho pouĹľitia v rozpore s jeho urèenĂm. KupujĂşci nesmie pri vyuĹľĂvanĂ internetovĂ©ho obchodu pouĹľĂvaÂť postupy, ktorĂ© by mohli maÂť negatĂvny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávaÂť Ĺľiadnu èinnosÂť, ktorá by mohla jemu alebo tretĂm osobám umoĹľniÂť neoprávnene zasahovaÂť èi neoprávnene uĹľĂvaÂť programovĂ© vybavenie alebo ĂŻalšie súèasti tvoriace internetovĂ˝ obchod a uĹľĂvaÂť internetovĂ˝ obchod alebo jeho èasti èi softwarovĂ© vybavenie takĂ˝m spĂ´sobom, ktorĂ˝ by bol v rozpore s jeho urèenĂm èi úèelom.
5 KĂşpna zmluva vrátane obchodnĂ˝ch podmienok je archivovaná predávajĂşcim v elektronickej podobe a nie je verejne prĂstupná.
6 Znenie obchodnĂ˝ch podmienok mĂ´Ĺľe predávajĂşci meniÂť èi dopåòaÂť. TĂ˝mto ustanovenĂm nie sĂş dotknutĂ© práva a povinnosti vzniknutĂ© po dobu úèinnosti predchádzajĂşceho znenia obchodnĂ˝ch podmienok.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú úèinnos dòom 24.11.2022
Pouèenie spotrebiteÂľa o odstĂşpenĂ